Hur kan man vara säker?

 
Hur mycket jag än vrider och vänder på det, kan jag verkligen inte förstå hur man kan älska en person livet ut. Eller hur man kan vara säker på att det är just den individen man vill dela sitt liv med. Finner ni inte det underligt att de flesta vuxna har funnit en sådan individ, valt ut sin livspartner (om inte annat varit i bilden, tvång osvosv) Tanken slår mig hela tiden, dagligen. Kanske är det jag som aldrig känt kärlek. Kanske är det som andra säger, "man vet det bara, det bara händer och man känner det". Man skall ej dra förhastade slutsatser. Men jag, jag kan aldrig förstå. Varför falla för en när det så många fiskar i havet finns. Vem man än finner, finns det en annan där ute man kan få d bättre med.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0