Kabhi khushi kabhie gham na jodaa honge hum

 
Jag är världens rikaste, uttryckt i känslor. Min familj gör mig rikast. De är det bästa jag har. Sitter med gråten i halsen, tårar i ögonen. Och det inte i form av sorg utan tvärtom av lycka. Lyckan för att ha fått en sådan underbar familj. Det enda kärlek jag är i behov utav. Men med rädsla, rädsla av att hur länga kan man få njuta av något sådant fint? Tar inte allt bra slut någon gång? Nej. Inte hos oss. Dessa tre ord skriver jag med omsorg, med äkthet, aldrig har de varit lika äkta. Jag älskar er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Taya

så himla fint

2012-11-04 @ 23:26:10
Postat av: bells

fina hadaf

2012-11-05 @ 17:59:16
Postat av: mariam

helt underbart

2012-11-05 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0